2019. március 27., szerda

Saját vers #3 #4

Sziasztok! 
Hogy is kezdjem ezt a bejegyzést? Itt a tavasz, egyre többet süt a nap, zöldül a táj, én pedig úgy gondoltam, hogy itt az ideje, hogy egy kicsit boldogabb hangvételű vers is szülessen jóvoltomból. Mivel felgyűlt már egynéhány szerzemény a füzetemben, ezúttal kettővel is kedveskedem nektek, olvasóknak. Nem épp a legjobb munkáim, de próbálkozik az ember. :D Ráadásul mindegyik számomra kedves személyek miatt készült. 
Várom a visszajelzéseket! 
xoxo Dia



Melegíti arcomat a márciusi napsugár

Melegíti arcomat 
a márciusi napsugár.
Amott ágon a falevél 
zöld rügyecskébe pattant már,
friss fű serken a tegnap még 
hóval fedett földből,
bódító virágillat árad 
a lágyan ringó szélből.
Itt meg egy méh zümmög,
 ébredt szorgos munkára,
körbeveszi őt a színes szárnyú,
táncos lepkék hada,
s a fészekben már vidám
 kismadárka dalol.
Ó, mily jó is, hogy az évszakok székén
 a mosolygós Tavasz trónol! 








Vidám vers

Tegnap arra kértek, hogy
írjak  egy boldog verset,
s mivel igen szeretem eme embereket,
hát megpróbálok írni nekik egyet.
Vidám verset alkotok majd
szivárványon átsuhanó unikornisokról,
illatos virágokról, tavasz-
és nyárillatú tájakról, tengerkék égről
és aranyba szőtt álomvilágról.
Írok majd sárgáról,
pirosról és zöldről,
barátságról, családról 
és igaz szerelemről.
Írok a tegnapról és egy
fényesebb jövőről,
képzetízű máról,
hosszú szép évekről.
Írok gyerekeknek,
 tiniknek, felnőtteknek,
írok az embernek 
és írok az Istennek. 
De hogyan is írhatnék,
ha még ötletem sincsen? 
a szavak valahol félúton
megrekedtek bennem.
És mégis, most kell rádöbbennem, 
hogy bár észre se vettem,
hogy míg gondolatfelhőbe burkolóztam,
csak megszületett a versem! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

KERESŐ