2019. február 6., szerda

Első poszt - Saját vers #1

Sziasztok! 
Hú, hát nagyon nem tudom, hogy is kezdjek neki ennek a köszöntőnek, mert nemegyszer végigjátszottam már a dolgot, aztán valahol félúton megakadtam és eltűntem búcsú nélkül, de most megint itt vagyok, s valami olyasmit szeretnék mondani, ami felkelti nektek, idetévedt olvasóknak a kíváncsiságát, hogy majd végigkövessetek engem a legújabb kalandomon. 
Az írás mindig is szerves része volt a mindennapjaimnak, miután rájöttem, hogy a szavakkal sokkal többet is el lehet érni, mint kiszorítani magadból két szűk tőmondatot. Igen, be kell vallanom, ennek ellenére sokszor félbehagytam az épp aktuális tevékenységem, mert ez-az nem úgy jött össze, mint kezdő kamaszként azt megálmodtam. De ami meg nem öl, abból építkezel, s ezen az elven haladva tovább ott tartok most, hogy nem csak a történeteket, de a verseket is magaménak szeretném tudni. Ez az első poszt az én legelső saját, valamennyire felvállalható kreálmányom. Még dolgozom azon, hogy minél jobb és kifinomultabb legyen a stílusom, épp ezért tényleg elfogadok hideget-meleget, ahogy épp jön. Azt előre megemlítem, hogy erős' modernizálok, szóval itt mondjuk a vers kifejezés alatt nem egy rímelő, tökéletesen kiegyensúlyozott firkálmányt találhatunk. Szerintem amúgy is a lírát akkor könnyű tanulni vagy épp szavalni, ha nem kell a rímek miatt aggódnod. Valamint a hangvétele sem épp hepi, de ezen még változtathatok a közeljövőben..
Kellemes olvasást kívánok ehhez mindenkinek! És ne feledjétek, ha bármi mondanivalótok lenne közben, nyugodtan adjátok a tudtomra, nem riadok vissza tőle. :)  
x Dia



Tükörkép

Gúnyosan néz vissza rám a tükörkép,
zord játékot játszik velem
tréfának csúfolva.
Idegennek hat az arc, ami visszabámul,
idegen a két sötét szem, amit rám szegez;
ezek már nem az és barna íriszeim.
És a kikerekedett pupillák mélyén
ott feketéllik valami ijesztő,
valami mély, ami megrettent engem.
Olyan, mint a Pokol kapuja.
Reszketek.
Testem minden egyes csontjába beleitta magát a félelem.
Remegek, s közben egyre csak bambulok
az üvegfelületről visszasejlő lányra.
Fájdalom van írva a homlokára.
Lehunyja szemeit és könnyezni kezd
- vért könnyezik.
Vércseppek peregnek le a bőrről,
lecsepegnek a fehér kagylóba
a megvágott csuklóról.
Megborzongok.

Ő nem én vagyok. - Vagy mégis? 

3 megjegyzés:

  1. Megláttam a blogod és így azonnal itt teremtem :D én is mondhatni verseket is írok, bár... inkább hagyjuk, de mostanában valahogy néha jobban jön rá az ihlet. Noha nekem kellenek a rímek, hogy megkössenek kicsit. De kinek mi. Nem vagyok a versek embere, sosem voltam oda a költészetért, a modernért meg pláne, de érdeklődve olvastam a versem, és csak annyit, hogy kíváncsian várom a többit :3 Fel is iratkoztam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm. :) Az az igazság, hogy azért nem szeretek annyira rímelni, ha lehet így mondani, mert nekem személy szerint sokkal könnyebb kiírni a gondolataimat és érzéseimet magamból, ha nem kell figyelnem a sorok végére. Ennek ellenére azért vannak rímelő verseim is, mert az úgy az igazi. Még egyszer nagyon köszönöm a jelenléted és a szavaidat, nagy löketet ad így nekem a továbbiakhoz.
      Szép napot neked. :)
      x Dia

      Törlés
    2. Persze, kinek mi :D valakinek megkötés.
      Nincs mit, még visszanézek :3

      Törlés

KERESŐ